Beszámoló az olaszországi stílustáborról

2024.07.12

Már tavaly ősszel megfogalmazódott bennem, hogy a következő évben a stílustáborokat Olaszországban szervezem. Hogy miért? Nem tudok rá racionális választ adni, nyilván mert szeretem az országot, mert óriási élmény minden egyes alkalommal ott lenni, és óriási élmény a tengerparton fotókat készíteni. Szerettem volna ezeket az élményeket másokkal is megosztani.

Az olasz tábor fő program eleme a fotózás, ami a reggeli és késő délutáni időpontokban egy fix program. A kettő között lehetett shoppingolni velem a tavasz típusok örömére. Élénk színekből még hiány volt, amikor mi voltunk, viszont tele volt minden bézzsel és krém színnel. A kedvenc darabjaimat én mindig ott vásárolom, már csak emiatt is. De hát beszéljenek helyettem a fotók, bízom benne, hogy átadják a hangulatot.

Az első este egy közös vacsorával indítottunk, itt láthatjátok a fotót.

Közös vacsora

Ahogy említettem a második nap elkezdtük a fotózást, néhány képet megosztok veletek. A szálloda, ahol megszálltunk, szerintem fantasztikus, a belváros közepén helyezkedik el, szemben vele a kikötő található, és minden nagyon közel van hozzá, az óváros és a tenger is.

A fotózáshoz a ruhákat még otthon kiválasztottuk, így célirányosan tudtak a hölgyek pakolni. Hatalmas barátságok és jó ismeretségek születnek szinte minden táborban. A fotózás nem kis látványosság a városban, hiszen az óvárosban is fotózkodunk.

Ha kedvet kaptatok a képeket nézegetve egy kis kiruccanáshoz, jelzem, hogy a szeptemberi utazásnál még van néhány hely. További részleteket a táborról itt találtok.

A homokóra testalkat az egyik legkiegyensúlyozottabb és legarányosabb testalkat típus, amelyet széles vállak, telt mellkas, vékony derék és kerek csípő jellemez. A derék jól láthatóan karcsúbb, míg a mell és a csípő körmérete közel azonos. Ez az alak a klasszikus nőies formák megtestesítője, és az öltözködés célja általában ezeknek az arányoknak a...

A "körte alkat" jellemzője, hogy a test alsó része a csípő és a combok teltebbek, míg a felsőtest, a vállak és a mellkas kisebbek, vékonyabbak, keskenyebbek. Az öltözködés során fontos cél, hogy a felsőtestre irányítsuk a figyelmet, és kiegyensúlyozzuk a test arányait.

A vékony egyenes alkat, más néven "fiús" vagy "téglalap" alkat, olyan testtípus, ahol a vállak, a derék és a csípő körülbelül azonos szélességűek, a derékvonal nem túl hangsúlyos, és az illető általában karcsú, kevés kerekded formával. Az öltözködés során ennek az alkatnak az előnye, hogy könnyen variálható és szinte bármilyen stílust viselhet. A...

Az alma alkatokat a keskenyebb csípő, vékony szép lábak, és nagyobb pocak jellemzi. Az alma alkat is ugyanolyan csinosan tud öltözni, mint bármilyen más testalkatú hölgy. Fontos, hogy valóban oda helyezd a hangsúlyt, ahová kell. A figyelmet le kell venni a has környékéről, és máshová kell helyezni.

Telefon: +36-70 293 47 24
E-mail: szinesstilus@szinesstilustanacsadas.hu
Tomasovszky Andrea +36-70 293 47 24 szinesstilus@szinesstilustanacsadas.hu 1107 Budapest, Gém u.